skpz juara sepaktakraw daerah batang padang (U12)


Baru2 ni ada pertandingan sepaktakraw peringkat daerah batang padang… Skpz dipilih sebagai gelanggang bagi pertandingan tersebut disamping smk panglima perang kiri. ramai betul pasukan yang masuk, macam2 style ada!

Jadi dipendekkan cete, Skpz telah menjuarai pertandingan tersebut. Tahniah lea… dalam 2 bulan nie.. di peringkat daerah batang padang, skpz telah genggam 2 kejuaraan, catur dan sepaktakraw! Ada banyak gambar-gambar,nenanti la bile sesenang… akan diuploadkan…..

skpz takraw daerah batang padang final day (16) by you.

skpz takraw daerah batang padang final day (15) by you.

SEPAKTAKRAW 2009 BATANG PADANG by you.

TEAM SKPZ YANG JUARA TUH!

Saudagarhpa.com- Perniagaan itu sunnah

3 responses to this post.

  1. I like this school….

    Reply

  2. aku nak komen ckit pasai kantin lagi sekali….tahun lepas kuih rm.020/piece = minyak rm2.70/liter. tahun 2009 kuih rm0.30/piece = minyak rm1.80/liter…orang kantin ni gila ke? dia ingat makanan dia tu sedap sgt ke?

    Reply

  3. Posted by skpz on 16/02/2009 at 4:12 pm

    em, soal harga makanang kat kantin tuh… rasanya leh dibawa berbincang bersama ngan deme2 yang besor….
    lagipon…. boss besor dah setuju arituh…. kita yang macai hina nie… kena cari alternatip lain…..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s