Tahniah Buat Member..


Tahniah buat Bro kita nie kerana berjaya melanjutkan ilmu yang ada di MPIP! OUM! 23 februari nanti akan memulakan perjuangan!

Semoga ramai yang mengikutnya nanti!

Saudagarhpa.com- Perniagaan itu sunnah

One response to this post.

  1. aku nak komen pasal kantin skpz yang makin hari makin mahal.dah la tak sedap, harga macam jual kat sogo n klcc. kalau ada kenduri hidangan wajibnya mesti ada ikan temenung rebus berbalut daun pisang, sambal udang bubur etc….dia ingat best sgt la lauk dia tu… cuba la bawak berjalan ke negeri orang ckit..belajar cara nak jalankan perniagaan kantin yg lebih baik.. pekerja ramai, haram tak reti nak buat kerja.. order lain, sampainya lain.. member aku si wan tuh dah byk kali tekena… bawak2la berubah…….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s