Archive for February 18th, 2009

2nd hset for sale

Sony Ericsson T250i

MURAH2…

ELOK SANGAT KONDISI DIA!

BERAPA?

HARGA?

LAPAN HATUS? LIMA HATUS?

BUKAN2….

UNTUK WARGA SKPZ YANG TERSESAT KAT LAMAN NIE..

SEKALI TEPUK TALAM!

RM150 SAHAJA!

Sony Ericsson T250i / T250 Specification
General & Hardware Date Announced 2007, 2Q
Network Technology GSM 900/ 1800
Dimensions (mm) 100 x 45 x 13
Weight (g) 82
Available colours Aluminium Silver, Aluminium Black
Screen Size 1.7 inch, 128 x 160
Screen Color TFT 65K colors
Type Candybar
Antenna Fixed Internal
Internal(MB) 2
Battery Type Li – Ion
Stand-by (hrs) 300
TalkTime(min) 420

Entertainment Polyphonic
MP3 No
FM Radio Yes
TV Receiver Null

Messaging SMS Yes
MMS Yes
EMS No

Connectivity 3G No
GPRS Class 10 (4+1/3+2 slots)
Bluetooth (A2DP)
USB Port Yes
Infrared (IrDA) Yes

Software Platform / OS Proprietary
Java (J2ME) Yes
WAP Yes, Version 1.2.1
Browser XHTML
Predictive Text Entry T9
PIM Application Alarm clock, Calculator, Calendar, Phone book ,Stopwatch, Timer

Personals Themes No Info.

Camera Lens Type CMOS, 0.3 Megapixel
Digital zoom
Max. Resolution 640 x 480 (VGA)
Flash No
Night Mode No

EDITOR SKPZ TIDAK DIBERIKAN SPECIAL DESKAUN!

Saudagarhpa.com- Perniagaan itu sunnah

siapakah kita yang sebenarnya?

semasa saya masih menuntut di penang dulu, pernah saya mendengar khutbah yang bunyinya lebih kurang begini:

seorang tuan guru(yang namanya saya tidak pasti bertanya kepada anak-anak murid)

guru : saya pernah belajar cara-cara untuk mencuri,semua perkara berkaitannya saya tahu, tetapi saya tidak pernah mencuri..wahai anak muridku,adakah saya layak digelar seorang pencuri?

murid : tidak wahai tuan guru..

guru : saya pernah belajar ilmu sihir,tahu cara nak mengamalkannya,tetapi saya tidak pernah mengamalkannya..adakah saya layak digelar ahli sihir?

murid : tidak wahai tuan guru…

guru : soalan saya yang terakhir,saya belajar semua perkara mengenai islam,malah saya juga mengisytiharkan diri saya sebagai seorang islam…tetapi saya tidak pernah mengamalkan segala tuntutannya…adakah saya layak digelar sebagai muslim?

murid :(terdiam)

tuan-tuan rasa apakah jawapannya?

Keputusan kes bunuh Altantuya 9 April

SHAH ALAM: Nasib dua anggota Unit Tindakan Khas (UTK) yang didakwa membunuh wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu bakal diketahui 9 April depan.Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zaki Md Yasin hari ini membuat keputusan itu selepas mendengar hujahan pihak pendakwaan dan pihak pembelaan di akhir kes pembelaan selama dua hari.Cif Inspektor Azilah Hadri, 33, dan Koperal Sirul Azhar Umar, 37, dipanggil membela diri pada 31 Oktober tahun lalu. Azilah memberi keterangan membela dirinya sendiri di kandang saksi manakala Sirul Azhar membacakan keterangan bertulis di kandang tertuduh. Tiada saksi lain yang dipanggil.

Azilah dan Sirul Azhar didakwa membunuh Altantuya Shaariibuu, 28, di antara Lot 12843 dan Lot 16735 Mukim Bukit Raja dekat sini antara jam 10 malam, 19 Oktober dan 1 pagi, 20 Oktober 2006. – Bernama

harian metro

bila la nak settle hal ni?

Saudagarhpa.com- Perniagaan itu sunnah