karnival bahasa kelompok 7 batang padang


Baru-baru ni aku ke trolak. Menggantikan seorang guru. Ikotkan maleh aku nak pegi sebab badan pon bukannya kuat sangat, baru je baik demam kuat. Ok le jugak, sampai aku kat trolak jam 1.30 ptg... agak awal, bukannya apa.. ikutkan surat, mula jam 2 petang... jadinya ramai yang sampai (hakim) agak awal bagi memberikan sokongan terhadap karnival bahasa ini.

Baru=baru ni aku ke trolak. Menggantikan seorang guru. Ikotkan maleh aku nak pegi sebab badan pon bukannya kuat sangat, baru je baik demam kuat. Ok le jugak, sampai aku ke trolak jam 1.30 ptg... agak awal, bukannya apa.. ikutkan surat, mula jam 2 petang... jadinya ramai yang sampai (hakim) agak awal bagi memberikan sokongan terhadap karnival bahasa ini.

antara sekolah2 yang mengambil bahagian sk sungai behrang. *ersembahan mereka sangat menarik, bersahaja!! aku suka. bebudaknya pun nampak polite.. tahniah la cekgu2nya yang sanggup angkut kan main ramai murid!!

antara sekolah2 yang mengambil bahagian sk sungai behrang. persembahan mereka sangat menarik, bersahaja!! aku suka. bebudaknya pun nampak polite.. tahniah la cekgu2nya yang sanggup angkut kan main ramai murid!!

2 orang penjaga masa... dari sekolah mana, aku tak pasti... tapi nampak tekun jea......

2 orang penjaga masa... dari sekolah mana, aku tak pasti... tapi nampak tekun jea......

so, secara peribadi aku memang paneh hati betoi…
aku jenis tolak ansur tapi sapa boleh tahan…
tulis mula jam 2 petang… setat lagi 15 minit ke pukul 4 petang,
aku sampai kul 1.30 petang…. hampeh.
nampak kelam kabut pengurusan karnival bahasa tu.
yang bagus, sistem pa serta pentas yang menarik…
dah la paneh luar dalam… air mineral pon takde buat hakim2 yang dah tak tentu hala panehnya..
takde lansong nak raikan tetamu…
tapi aku sempat beli ayor sarsi 2 bungkus… jadi la wat basah2kan tekak…
akhirnya di penghujung pertandingan (bahasa inggeris) aku dapat gak..
sesuatu yang tak pernah aku dapat sepanjang jadi hakim….
buah jambu (tebor asam boi) dalam 4/5 ketoi… tu pon aku tak pasti juga samada,
cekgu lain yang bagi atau penganjur yang bermurah hati…
moralnya….

kalau tak tau nak uruskan sesuatu…. banyak2la bertanya kat kelompok lain!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s