18sx: Ayah hisap buah dada menantu


Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.
Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja.
Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada ( mesti besar, pejal dan montok tu ) mangsa.
Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.
Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal.
Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya, “Ayah….. naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tak malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?”.
Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, “Ooh… malu konon… apa yang nak dimalukan?” Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya.
“Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah.
“Dah tu…..” tempelak si ayah, “yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun.
Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!” Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya.

muahahahah…sekian.. dah pegi sambung keje!

copy from skycrewznetwork

2 responses to this post.

  1. eceh….
    kuang hajor ponye pak mentua….
    mana le dia dapat idea tuh…..

    Reply

  2. Posted by nawfos76 on 19/05/2009 at 10:58 am

    Ish kesian katmenantu dia kan….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s