skpz ladap 2/2009


selamat hari guru…

hari guru nie, kami sambut dengan LADAP di Skpz….

Banyak le info2 yang telah disampaikan oleh penceramah2 dalaman iaitu:

1. Puan Junaidah

2. PN Maznah and Pn Elayana

3. Tuan Guru Besor, Haji Abidin

4. En Mohd fauzi

5. En Ibrahim

macam biasa, cekgu2 skpz memang khusuk!!

macam biasa, cekgu2 skpz memang khusuk!!

prepaidboss bersama djaggat sedang memberikan perhatian sambil makan2 coklat. tak dinafikan kehadiran mereka berdua sedikit sebanyak dapat menceriakan kursus ladap nie. mereka berdua sangat bagus... payah nak dapat... kalau aku pegawai besor kat mana2 jabatan, sudah pasti aku akan tawarkan jawatan lain yang lebih tinggi kerana, kepakaran mereka berdua adalah amat diperlukan di sektor pelajaran yang lain.... aku bagi 10 thousand stars!!

prepaidboss bersama djaggat sedang memberikan perhatian sambil makan2 coklat. tak dinafikan kehadiran mereka berdua sedikit sebanyak dapat menceriakan kursus ladap nie. mereka berdua sangat bagus... payah nak dapat... kalau aku pegawai besor kat mana2 jabatan, sudah pasti aku akan tawarkan jawatan lain yang lebih tinggi kerana, kepakaran mereka berdua adalah amat diperlukan di sektor pelajaran yang lain.... aku bagi 10 thousand stars!!

ni pon salah sorang ustaz yang power di skpz... kalau kita dengor ceramahnya... terpaku.... mainan bahasa serta kelancarang hafazan ayat2 al quran sangat2 menarik hati.... tapi kalau terkena tarbiyah dengan ustaz fauzi ni pon leh tahan gak la telinga.... tapi macam biasa la.... kali ni staz kita menceritakan tentang keajaiban Al Quran...menerobos dunia Sains!! AKU TERPEGUN kerana banyak betoi yang aku belajor!! Rasanya, bukan setakat aku jea.... mereka yang lain pon sama..... cumanya ilmu aku tinggi ckit... ilmu aku,djaggat ngan softONE kami bertiga memang tinggi... Antara ilmu yang kami praktik ialah ilmu hilang diri kabuputen.. payah nak nampak kami di sekolah... tapi kami ada!! Kelas tak kami tinggal!! Nanti2lah bila senang nanti, aku ajor ilmu kabuputen... Berbalik ngan ustaz nie... sesapa nak jemput dia ceramah, sila lakukan demikian..... budak muda tapi ilmu tinggi... oleh itu, kami bertiga bersetuju bagi ustaz fauzi.. nine thousands stars.

ni pon salah sorang ustaz yang power di skpz... kalau kita dengor ceramahnya... terpaku.... mainan bahasa serta kelancarang hafazan ayat2 al quran sangat2 menarik hati.... tapi kalau terkena tarbiyah dengan ustaz fauzi ni pon leh tahan gak la telinga.... tapi macam biasa la.... kali ni staz kita menceritakan tentang keajaiban Al Quran...menerobos dunia Sains!! AKU TERPEGUN kerana banyak betoi yang aku belajor!! Rasanya, bukan setakat aku jea.... mereka yang lain pon sama..... cumanya ilmu aku tinggi ckit... ilmu aku,djaggat ngan softONE kami bertiga memang tinggi... Antara ilmu yang kami praktik ialah ilmu hilang diri kabuputen.. payah nak nampak kami di sekolah... tapi kami ada!! Kelas tak kami tinggal!! Nanti2lah bila senang nanti, aku ajor ilmu kabuputen... Berbalik ngan ustaz nie... sesapa nak jemput dia ceramah, sila lakukan demikian..... budak muda tapi ilmu tinggi... oleh itu, kami bertiga bersetuju bagi ustaz fauzi.. nine thousands stars.

DONLOD PDF KEAJAIBAN AL QURAN

One response to this post.

  1. Posted by badrul on 13/06/2009 at 10:49 pm

    seronok tengok skpz dah lama berubah. saya bekas pelajar skpz 76-82 tapi dah lama tak jenguk sekolah ni.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s