SKPZ LADAP 2/2009 (versi djaggat)


memang tak dinafikan semua benda yang kawan baik aku si sir meg47 tu cakap..betoi belaka..aku ni cuma nak menambah je lagi…kadang2 aku rasa macam bosan pun ada…hujung minggu sekarang ni dah tak personal dah..ada aje hal sekolah..tensen otak aku.. nasib baik la ada kawan,kalu idak mau aku mati kering…takkan nak sembang dgn cikgu pompuan kot… so dcni aku nak tambah lagi gamba yang ada dlm simpanan aku….macam kenai je mamat nisir....

One response to this post.

  1. Posted by nawfos76 on 19/05/2009 at 10:56 am

    Ladap ladap….

    Oit awat skolah bini aku bole buat hari bekerja??? Apa kata kita cadangkan benda ni???
    So weekend kita ada la sikit… dah lama tak bole bermanja ngan anak bini ni…..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s