skpz-hari istimewa


pada taggal 22 mei 1977,lahirlahlah seorang putera yang terbaik(iaitu aku) ke dunia ini…hari ni birthday aku,tapi sorang kawan pun tak wish…prepaiboss kata dia kawan aku,tapi kemana dia menghilang?adakah perlu aku bagitau kepadanya sepertimana dia memberitahu kepada aku dan oneskpz tentang ketidakhadirannya ke sekolah?oh tidak perlu…kerana aku percaya bahawa persahabatan kami tetap akan utuh walaupun aku tak beritahu bahawa hari ini birthday aku..selamat besday untuk aku daripada djaggat…

hepi besday djaggat

hepi besday djaggat

Leave a Reply

