kelas tambahan tahun enam


hari nie…

kelas tambahan tahun enam.

Aku tengok.. bebudak banyak yang nguap2… agaknya banyak makan nasi minyak smalam kot…

maklumle musim orang kekawin…

hari nie. aku ngan sir sofwan bergilir mengajar bebudak tahun enam bagi english.

hari ni je kami bertugas… lepas tu takde dah kot….

nak bercuti pula….

bercuti keliling pusat!

skpz kelas tambahan tahun enam

skpz kelas tambahan tahun enam

skpz kelas tambahan tahun enam

skpz kelas tambahan tahun 6

skpz kelas tambahan tahun 6sementara menunggu turn aku, seperti biasa…. aku kat opis aku….

skpz sir sofwansir sofwan membeleking info2 yang ada….

2 responses to this post.

  1. Posted by aretie on 07/06/2009 at 11:50 am

    wau rajinnye…cuti2 pun da kelas tambahan ek??hehe🙂

    Reply

Leave a Reply

