kdp 14 mgu


TGH DENGAR TAKLIMAThari ni isnin bersamaan 29 jun 2009, aku telah ke ipgm kampus ipoh demi menyahut seruan kerajaan supaya meningkatkan kualiti dan tahap profesionalisme guru serta meningkatkan ilmu demi martabat profesion aku ni. dengan semangat yang membara,aku bangun seawal 5.30 am dan menung menatap anak aku yang masih lagi dibuai mimpi.lepas mandi dan sembahyang subuh dan juga minum kopi o yang isteri aku buat,aku pun menaiki belalang tempurku pada jam 650 am dan tiba di sana jam 750 am..di kesempatan ini, aku memohon beribu-ribu ampun dan maaf kepada semua rakan yang telah berkorban merelif kelas aku dan menjadi mak bapak angkat untuk anak2 aku di 4ih tuh… sekian

2 responses to this post.

  1. ate ngapa idak tangkap gambor…
    leh gak tengok2…..
    biasanya nama pertama tu nanti, deme akan lantik jadi ketua darjah!!

    Reply

  2. haha…
    mcm pening2 jea semua yang dalam gambor tuh!

    Reply

Leave a Reply

