skpz 24jam sebelum Dday


sementara aku nonton CSI nie…. nak aku tambah lagi cete pasal persiapan kami meraikan persaraan mantan yang bakal berlaku esok.

memang sebok tul warga skpz…. masing2 ada je benda nak kena wat…. aku pon sibuk gak, buat2 sebok… hahaha…

skpz_persiapan_majlis_perpisahan_gurubesar_2009_21 ni guru2 lelaki, sir shukri memanjat… aku teringin nak manjat tapi apa kan daya…. ilmu yang ada cuma merangkak jea.. so, leave it to the pros….

skpz_persiapan_majlis_perpisahan_gurubesar_2009_16

skpz_persiapan_majlis_perpisahan_gurubesar_2009_5 guru2 pempuan pon sebok juga…. perhiasan pentas dan sebagainya dema yang buat!



skpz_persiapan_majlis_perpisahan_gurubesar_2009_6penuh warna warni.. aku kagum dengan cekgu2 skpz nie.. kreativiti unlimited betul…..

skpz persiapan_majlis perpisahan gurubesar 09 aku diapit oleh orang besor2 skpz…. aku semut kecil jea…. semut kecil yang cukop zat!!sedang memotong kek maya!!


skpz koko permainan (7)
dan petangnya, aktiviti kokurikulum, aku dan sir sofwan mengadakan perlawanan persahabatan diantara team sepak takraw menentang team bolasepak…. rancak juga perlawanan tersebut… banyak murid berpotensi untuk diketengahkan tahun hadapan.

skpz team sepak takraw vs team bolasepak 2009 (3)

skpz team sepak takraw vs team bolasepak 2009 (16)

begitulah keadaan di skpz sir dapi…. sebok manjang macam bursa saham!!  mike layan le belajor dolo yea…. kat sana pon bizi gak…. bizi bonar mata tu….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s