skpz sambutan majlis persaraan gurubesar ver 2 dan sambutan hari keluarga kelab guru


ya.. agak panjang tajuk post nie….. sememangnya begitulah… tadi malam ada sambutan yang macam kat atas tuh… atas inisiatif kelab guru skpz, kami adakan sambutan lagi…. ramai le staff skpz yang hadir bersama2 keluarga tercinta…..

oleh kerana majlis ini dijalankan pada waktu malam, jadinya aku takleh nak snap banyak gambar…ini bukan kerana kamera aku tu, ada alahan…tetapi kemahiran aku untuk menangkap imej malam agak kurang baik…. pada aku,sangat sukar untuk mendapatkan shot2 yang menarik… acapkali gambar yang terhasil kelihatan kabur dan kurang berkualiti..

ada beberapa keping sahaja yang berjaya aku tangkap…. lagipon ruang masa untuk aku menangkap gambar adalah sangat terhad kerana aku melakukan beberapa aktiviti2 persiapan untuk slot tayangan….

update slot tayangan malam tu….

oleh kerana ramai yang bizi ngunyah time slideshow aritu

aku dah upload sebahagian show tu ke youtube

free2, layan lea….


di bawah daptlah aku berkongsi2 sedikit gambar yang berjaya disnap!!

skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga
ketibaan gurubesar bersama keluarga….

skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga
kaunter pendaftaran yang gelap dan romantik!!

skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga
sir rashid dan ayam2nya…..

skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga
skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga
aku bersama2 murid tahun 3!

skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga
penampilan istimewa sir dapi julung2 kalinya semenjak bergelar kolej boy…
dan aku bersama sir sofwan…


skpz majlis persaraan guru besar dan hari keluarga..

dan aku menunggu gambar daripada lensa2 yang lain….. jika ada kesempatan… akan aku uploadkan..

Leave a Reply

