apa khbar kawan2?


aku baru sudah buat satu tugasan dan ada agi 7 menyusul…so malam yang kian kelam ni, aku rasa nak merepekla kejap..meg47….gambo2 maktab telah ku shoot khas buatmu ulas cuma aku tak dan nak mail kat mu..jadinya, insyaallah hari cuti hujung mgu ni aku mail kat ngko…ko punye email prepaidboss@yahoo.com kan? mcmana budak2 d6?ada progress ke?bukan aku x nak p sekolah,cuma memang aku takde alasan..apakah alasan yang sesuai untuk ketiadaan alasan tersebut?perlukah aku mengalas pulasan yang berada di rumah pak hassan?aku pun tak tahu…..

2 responses to this post.

  1. buat sir dapi…..
    adapon emailku itu adalah bossprepaid@gmail.com
    hantarlah ke situ ya….
    untuk infomu sir dapi….
    selepas pemergianmu ke menara gading tu…
    bebudak yang ngko tinggal begitu terus menjadi sebegitu juga….. apapon kami di sini telah melakukan beberapa perubahan yang drastik…

    yang benar,
    kulop ludin

    Reply

  2. Posted by nawfos76 on 27/07/2009 at 11:01 am

    dapi…

    pak hassan tu mana ada buah pulasan… hang buat2 lupa plak… buah ‘geduak’ hang tau ka? Yg tu la buah kat rumah pak hassan.. hang jangan dok merapu sgt time belajag satg susah nak ingat… kata orang tua2… carilah ilmu sampai ke pekan Kodiang…

    Reply

Leave a Reply

