skpz taklimat headcount bersama ‘penghulu skpz’


skpz taklimat headcount 4

skpz semalam dilawati oleh encik roslan mansur,pegawai dari PPD Batang Padang. Kehadiran beliau adalah untuk bersama2 mendengar taklimat headcount bagi murid2 Tahun Enam 2009. Encik Roslan juga adalah merupakan ‘penghulu’ bagi skpz… sistem ini telah dimulakan seawal tahun 1997 dan ianya didapati banyak memberikan impak positif dalam memantapkan halatuju sekolah-sekolah di Batang Padang.

skpz taklimat headcount

guru2 yang mengajar tahun enam hadirwajib di sesi taklimat ini.

skpz taklimat headcount 3

aku macam biasa…. siyes…….. siyes sangat! memang aku dah tekankan dolo… sabit time meeting jea… aku mesti siyes sebabnya banyak perkara lain yang perlu aku pikirkan lagi. salah sorang guru pun siyes gak, kat belakang aku tuh…

skpz taklimat headcount 5
penerangan sedang diberikan oleh salah seorang guru tahun enam yang dedikasi…. Puan Zakiah.. yup.. siyes situation..

skpz taklimat headcount 6
tahniah kepada sir sofwan atas taklimat yang diberikan… aku dah bgtau semua orang kampung… hang  memang best !!

Leave a Reply

