check kelajuan sebenar streamyx korang


pening pala aku ngan streamyx nie…..
makin lama makin ntah apa2 speednyea…..
bila phone, mcm2 alasan yang dibagi……

kelajuan yang dema sediakan tak sama ngan apa yang kita bayor…….
sabit takde jea “potong” tu kat tapah…..
idak kalu aku potong dah!!

kita bayar pakej penuh, mcm aku… 1mb untuk rm110 tapi apa yang aku dapat…. payah tul nak cecah 1mb download…..

sepatutnya tmnet nie kena la bagi rebet bila dah tak mampu nak tawarkan perkhidmatan seperti yang dijanjikan…..

hanya separuh jea yang dibagi……

paling tinggi pon 700kb

sesapa nak test boleh lakukan di sini…… speedtest

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s