tapah kemalangan moto vs kete!




tapah kemalangan, originally uploaded by Kulop Ludin.

pagi tadi dalam jam 10, ada kemalangan antara moto ngan kete…..

habornya, penunggang motosikal tuh (perempuan) pecah palanya (kata orang la….)

masa aku lalu, mangsa dah dibawa ke spital tapah…. darah bersepah2 di atas jalanraya…..

macam2 versi aku dengor masa tengah nyumbat kotiew goreng kat bistro…. ada yang kata moto tu ngelak seorang tua sedang melintas lalu terbabas ke laluan bertentangan dan bertembung ngan charade merah milik seseorang dar tapah road…..

kalau dilihat impaknya…. leh tahan tuh…. kete charade tu teguh bodynya…. menurut satu brother tuh…. dia dengor bunyik berdentum dan dia ternampak helmet bergolek2… dan mangsa dah tak bergerak….

ngeri katanya…. tak sanggup nak nengok dekat…..

harapan aku, penunggang tu selamat…..

2 responses to this post.

  1. uish..pecah kepala.. ??
    berita sahih ke ni?

    Reply

  2. huhu…..
    ada le sorang brader tu bgtau masa teman singgah kospek…..
    pecah pala…. kalau ikotkan, memang le darah bersepah2 kat jalan….
    nak berenti betoi ngambek ngambor dekat2… orangya dah dihantor ke spital…..

    *kalau idak pecah, mungkin cobeh2 ckit kot!!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s