tapah eksiden lagi




tapah eksiden lagi, originally uploaded by Kulop Ludin.

jap tadi eksiden kat tapah berhampiran simpang masuk ke taman tapah (simpang smk sri tapah)
kete vs kete

berlaku dalam kul 8 lebih…. masa tu aku tengah dinner kat kedai mat desa…..

sementara menghirop tomyam steam bot kat situ aku terdengar dentuman kuat…. em, idakle aku sangka eksiden sebab pada masa tu ada lori itik tengah lalu…. aku ingatkan itik2 tu tengah melompat2 dalam sangkar sebab tak lama lagi nak jadi itik gantung…

tetiba aku tengok ada satu famili kuor dari kedai dan terjengah2 ke arah simpang masuk ke smk sri tapah…. tak lama kemdian aku tengok berasap2 kat kawasan situ…. sah. . ada eksiden…..

jalan mula sesak sebab waktu malam memang banyak lori2 itik dan lelain lalu jalan ni sebab nak menghala ke highway tapah…. kereta beratur2….

oleh kerana steamboat tak berapa berkenan ngan selera aku, aku hayunkan langkah ke ke tempat kejadian.

tapah eksiden lagi

baru le aku nampak 2 bijik kereta yang terlibat ngan eksiden tuh…. peh, leh tahan gak lea…. drivernyea dah dihantor ke spital, kata dema yang awal…. pemandu tu berdarah2 pala…. mungkin impak kuat…….

tapah eksiden lagi
menurut cerita…. kereta belang kuning tu nak masuk simpang (membelok ke kanan) jadinya kereta yang lagi satu(menghala ke tapah) nak mengelak, agaknya kereta belang tu dah makan jalan kot…. kalau ikotkan gambor memang nampak camtu…..

apapon, biorle polis wat keje dema…..

kulop ludin of skpz
berhati2 bila memandu…… tali pinggang keledar jangan lupa! sisip di pinggang selalu!!

2 responses to this post.

  1. teman pun kebetulan lalu maser eksiden nie…

    * mike ler yang sibk menangkap gambo tu yek…hehehe

    Reply

  2. huhu…..
    ada mike gak yea……
    haha……
    tu le ghopenyea tapah nie…..
    pusing2…. situ gak leh jumpa…….

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s