Aksi remaja 14 tahun terbongkar


KUALA LIPIS: Lakonan ‘terlampau’ seorang pelajar berusia 14 tahun melakukan hubungan seks dengan lima lelaki terbongkar apabila ahli keluarganya melihat aksinya yang dirakam dalam telefon bimbit miliknya.

Dalam rakaman itu, gadis terbabit yang bersekolah menengah di sini, dilihat melakukan hubungan seks dengan lima lelaki berusia dalam lingkungan 20-an secara bergilir-gilir.

Perbuatannya diketahui ahli keluarganya selepas seorang daripadanya memeriksa fail gambar dalam telefon bimbit gadis berkenaan.

baca lagi

lmao… lemau tul bebudak zaman sekarang…. bukan threesome tapi udah berlima….. umor baru 14 tapi xperience ngalahkan orang lain!! ni yang takmo dengor di kala malaysia menjadi 1…..

mengapa ye terjadi camni? bebudak sekarang dah tak tau nilai benda bernilai yang dema ada…..

4 responses to this post.

  1. itu ler bebudak zaman nie. Takut mendengornyer…

    Ari nie teman dengo ader bayi kena buang dlm tandas spital Tapa…. Ish.. Apa nak jadii…..

    Reply

    • la hai……
      spital tapah pon dah jadi pusat pembuangan bayi…
      tu lea…. mana yang tak dapat anak, jenuh le ngurut2 atau minum ayor akor kayu bergelen2…
      yang dapat free…. sesenang jea dema campak camtu!
      hampeh!!

      Reply

  2. tu la tue……. bebudak nie pun, taknak jgn dibuang, g kat org. terjamin masa depan. InsyaALLAH
    tapi balik la pd rezeki kan……

    Reply

  3. Posted by yuhuu... on 25/02/2010 at 12:30 pm

    ntoh ler…kcik2 dh pandai wt dajul.bodow bebeno!!!!!
    x mikir nye sal mak bapak,ape prasaan diowang ble tau ank diowang prangai menglahkan setan

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s