pendaftaran pra sekolah datuk kelana tapah sesi 2010


hari ni, aku ke sk datuk kelana bagi menguruskan pendaftaran pra sekolah anak aku.

sedor tak sedor udah nak masuk tahun ke dua anak aku di sana.

anak aku sekali lagi akan bersama dengan guru pranya iaitu cikgu sanusi.

semoga cikgu sanusi akan bersabar ngan anak2 muridnya yang kian besar… makin lama makin banyak akal dema!

berikut adalah beberapa keping gambor yang aku dan anak aku tangkap…

pra sk datuk kelana tapah

pra sk datuk kelana tapah cikgu sanusi di sebelah kanan sekali.

pra sk datuk kelana tapah anak aku snap gambar nie…

pra sk datuk kelana tapah semua khusuk termasuk orang umah aku!

Leave a Reply

