Posts Tagged ‘budak’

Boy, 14, charged as adult in clothes-dryer murder of 4-year-old

my family
dont break my heart.

(CNN) — A 14-year-old suspect in the murder of a 4-year-old boy found drowned and then stuffed into a clothes dryer in Mendota, California, has been charged as an adult, authorities said Tuesday.

Fresno County, California, District Attorney Elizabeth A. Egan said Raul Renato Castro was charged with special circumstances, including murder during a child molestation, sodomy, kidnapping and murder of a witness to prevent testimony.

Castro faces separate felony charges of kidnapping, sodomy and child molestation, Egan said.

Under California law, a 14-year-old is not eligible for the death penalty or a sentence of life without the possibility of parole, according to a statement from Egan’s office. If found guilty, the boy could receive no more than 32 years to life plus 15 years.

The incident began Friday afternoon, when Alex Christopher Mercato’s parents discovered that the child, who had been playing outside their house, was missing, Fresno County Sheriff Margaret Mims told reporters Monday.

The parents called police, who began to search the neighborhood and nearby parks in Mendota, 33 miles west of Fresno, she said. Soon, the FBI was called in.

On Saturday, authorities resumed the search door-to-door. They did not have to go far. In the house next door to the Mercatos, authorities discovered the boy’s body stuffed inside a dryer in a closet, Mims said. An autopsy determined he had drowned.

The teenager, who had been the only member of his family who was at home on Friday afternoon, was arrested and booked into the juvenile justice center, Mims said.

Castro is the sole suspect in the case, she said. He is to be arraigned Wednesday in Fresno County Superior Court.

kulop ludin of skpz
haih….budak2 sekarang nie…. bahaya betul!!

budak-budak sekarang dan masa lapang

aku kesian tengok bebudak sekarang nie…

entah sapa la yang bawak budaya macam nie….

takde ruang bebudak tu nak enjoy hidop bebudak…

pagi ke sekolah, tghari sambong tuisyen.. kemdian kelas agama…

malam wat revision… peh.. memang kesian la…

udahla bawak buku pon dah berkilo2 sehari.. bahu dah sendeng sbelah…

aku tengok kalau bebudak tu tak dapat A dalam pelajaran.. seolah2 budak tu dah takde masa depan…

salah tanggapan mcm tu… kena seimbang sebenarnya…

bukan saja bebudak yang kena bahana.. cekgu ngajar pun kena juga…

sebab nak kekalkan semua A.. banyak perkara penting kena letak tepi….

Semua nie.. bergantung kepada halatuju negara… disebabkan negara kita nak setaraf ngan negara2 maju jadinya, bebudak kita terpaksa juga berkorban masa dan pengalaman hidup….

Secara peribadi.. aku rasa dalam 10/15 tahun.. nak dapat kerja kerajaan.. memang payah….

ruang berkhidmat bersama kerajaan semakin sempit dan kecil…

Aku dapat rasakan… bidang pertanian akan menyumbangkan sumber pendapatan yang paling baik…

dan bidang repair merepair samada otomotif ataupun repair2 manusia…

sebabnya…

1. manusia kena makan

2. makan terlebih2… sakit…

3. manusia bergerak… kenderaan rosak…

jadinya… sekarang ni kita kena chanel baik2. apa kekuatan yang ada pada anak kita…. dan kita beri galakan….

Ops, tak lupa juga…. Insuran dah semacam benda yang wajib….. Kita yang kerja kerajaan ni pon nak kena ambek Insuran..padahal… sepatutnya takyah… sebab Majikan kita la kena tanggung kos perubatan kita….

Haih……