Hari Guru (versi_djaggat)


tarikh keramat 18.5.2009 lepas, sekolah aku sambut hari guru..yang lahanatnya aku lupa bawak kamera..lahabau betol..biasanya kamera aku sentiasa ada dalam beg..nak jadi cerita hari tu pakai hp n82 jelah tangkap gambo..so, bawah ni aku boh la gamba2 yang ditangkap..tataplah donia…

hari guru skpz 2009

hari guru skpz 2009..kalau ngkorang boleh baca, rasanya mestila tergelak punya...

motong kek

motong kek,dema potong,orang lain yang makan dulu..

motong kek

motong kek,yang sebenanye,aku idak makan pun kek hari tu.

3 responses to this post.

  1. aku pon tak makan kek tuh….
    nampak macam banyak kalori… tak terbakor olehku…

    Reply

  2. ko memang big.makan ko ingat aje.ada pulak kamera boleh lupa masa ari guru.Kalu kat bt 14 mesti kita ngangkut hadiah 3 hari berturut-turut .pas tu boleh jual kat pasar pagi tapah.

    Reply

    • huhu….
      hebat gak blog ngko pendi…
      ni member aku la weh… djaggat…
      ada 3 orang contributor blog nie….

      Reply

Leave a comment